December 3, 2007

Pühapäevane toksimine

Pühapäeval toimus esimene saarlastest isetegijate kokkusaamine Vanalinna koolis. Õpetaja Tiia käe all toimus usin toksimine, nii et mõnel veri väljas ja nõelad pooleks. Paari tunniga valmisid villast vahvad omanäolised päkapikud, esimesele advendile kohaselt.

Esimesel pildil "Pilvelammas" ehk Leena ja õpetaja Tiia (vabandust, kui mõned nimed segamini on läinud):

-lola-, Sirtsuk ja Tea lasevad näppudel käia:
Metsamaku nopedate näppude all sünnib vahva päkapikk: Pisikepatsik on ka hoos:Pilvelammaste valmistatud fantastilised vilditööd, mida kõike viltida ei anna: Rivi valminud päkapikke: Minu päkats:

Õhtul kodus käisin tükk aega ümber oma villakoti, lõpuks ei pidanud vastu ja kui teised pereliikmed Tähtede tantsu fännasid, toksisin mina mõned pallid valmis, kuna üks mummukee on mul juba kaua aega mõtetes mõlkunud. Lisaks tuli veel väike lilleke, lihtsalt proovisin, mida teha saab. Aga see viltimine on ikka väga põnev ja stressimaandav tegevus ning mida kõike teha saab!

3 comments:

Anonymous said...

vaat kelle nüüd alles tuvastasin
tore näha veel üht maiemmet Isetegijas :)
nüüd tean sinu tegemistel ka silma peal hoida


Tiia Tartust

Anonymous said...

Seda lille tahan ma ka ükskord proovida teha!

Anonymous said...

Nii, nüüd mulle aitab, mina vist hakkan ka viltima ;)) eriti neid päkapikke!!