January 21, 2008

Kingitused

Mitu korda olen oma blogis juba maininud, et pooleli on üks kingiprojekt. Alustasin sellega vist juba novembris, et jaanuariks, kui sünnipäev käes, ikka valmis jõuaks. Sünnipäevalaps kunagi mainis minu kotti nähes, et oh kui ilus, tema tahaks ka endale sellist saada. Oma soovidega tuleb ettevaatlik olla, muidu äkki täituvadki:) Jäi üle värvi osas veidi luuretööd teha, lõpuks otsustasin universaalse ja ilusa musta kasuks, ning heegelnõelale hoog sisse lükata. Koti heegeldamine ise käis kiiresti, aga voodri õmblemine oli minu jaoks paras nikerdamine, selle taga see lõplik valmimine nii pikka aega seisiski. Aga õnneks õigeks ajaks sai valmis.
Lõng: Novita Florica, kulus 3 tokki ja neljandast ka osa
Heegelnõel nr 3,5
Õpetus: Käsitöö sügis 2006

Kui koti värvi olin ära otsustanud, tuli järsku ideevälgatus midagi juurde ka teha, nimelt pärliuss. Kõige aeganõudvam osa oli muidugi pärlite niidile ajamine, see võttis ikka mitu head õhtut aega. Ussi enda heegeldamine läks suhteliselt kiiresti ja alles lõpus, kui uurisin foorumist lõpetamise ja kinniste kohta, avastasin ma, et tegin seda hoopiski valesti:) Aga kuna mu vaimusilmas pidiga ta olema selline natukese mustaga, et punane heegelniit läbi kumab, siis sobis see valeuss küll.
Heegelniit: Sissy
Seemnehelmed: Gütermann 9/0
Heegelnõel: nr 1,5
Tundus, et sünnipäevalapsele meeldisid, ise kahjuks ei saanudki sinna minna.

No comments: