March 20, 2008

Uus tehnika ja taaskasutus

Käsitöö osas on see kuu olnud suhteliselt vaikne. Olen nokitsenud ühe ja teise asja kallal, valmis aga midagi õieti pole saanud ja suurt indu ning inspiratsiooni ka pole olnud.
Järjekordsel saarlaste isetegijate kohtumisel sai Sirtsuki õpetuste järgi elus esimest korda proovitud paeltikandit teha. Pole seal midagi hirmkeerulist ja tulemus jääb väga kaunis. Minu proovilapikesest sai ämmale sünnipäeva kaart.


Valmis sai ka üks taaskasutatud materjalidest valmistatud sünnipäevakingitus meie kõige rohelisemale, Unistajale. Tegemist siis kilekottidest lõigatud ribadest heegeldatud vaibakesega. Heegeldades tundus see üsna karm ja torkiv olevat, aga palja jala all tundus päris pehme ja mõnus. Loodetavasti leiab ta endale Unistaja elamises koha ja kui mitte, siis vähemalt pole materjalist kahju:)

Tegelikult õmblesin ka pojale uue fliisjakikese, aga sellest pilti pole hetkel. Ja pooleli on koguni 5 erinevat asja- nii heegeldatud, kootud kui õmmeldud asja. Küll ma olen korraga palju ette võtnud! Need asjad tuleb aga võimalikult kiiresti valmis saada, sest varsti jääb käsitööks aega suht napilt.

3 comments:

maailmaparandaja said...

Jaa jaa, sind ootavad ees esimese asjana 5 jäätmeluba....

Siiri said...

Kaart on armas!

T:Sirtsuk

Unistaja said...

Mulle väga meeldib see vaibake. Koha mõtlesin sellele ka välja :)