October 30, 2011

Hubane kodu - oktoober

Sel kuul oli palju igasugu muud tegemist ja mõte ka hästi ei jooksnud. Mul on küll veel terve nimekiri ideedest, mis mul seoses selle projektiga on tulnud, aga midagi nagu ei hakanud näppu: mis eeldas värvimist, mida toas teha ei tahaks eriti, teine jäi millegi muu pärast tegemata. Olin peaaegu nõus musta kassi saamisega tegemata kuu eest. Aga viimasel hetkel sain lausa 2 asja tehtud.

Oktoobrikuu põhitööna valmis kohvikannu soojendaja. Sirtsuk teeb väga ilusaid triiburiide ja tikandiga kohvikannu soojendajaid (nt siin). Minul neid ägedaid triiburiideid ei ole ega oska ma ka nii hästi õmmelda. Aga mõtlesin, et võin ju selle asjanduse ka kududa. Minu soojendaja tuli oma kodukandi, Kihelkonna rahvariide seeliku toonides. Ja lisatöö tuli ka isegi. Tegelikult see nimedega paber oli mul ammmu valmis, ootas ainult vormistamist. Üritasin siis ühte uut puidust raami krakleetada, aga millegipärast see päris hästi välja ei tulnud (sellepärast raami väga lähedalt ei näita:). Aga mulle seinale sobib küll, õigemini küll käskis Karl selle oma voodi juurde riputada, et ta õpib sealt lugema:)

1 comment:

jupike said...

teil on nimega vedanud. nii vahva. paar tähte on veel vaba ;)