February 9, 2012

Kuidas ma käsitööd teen

Karlile meeldib niisama fotokaga klõpsida. Fotokast arvutisse pilte tõmmates avastasin mõned pildid sellest, kuidas mu käsitöötamine välja näeb.

Siin ma parandan villast sokki. Uhh, küll see asjade parandamine on tüütu töö! Ja päris kindlasti pesitsevad meie majapidamises sokirotid, sest alatasa on villastel sokkidel, tavalistelt sokkidel ja sukapükstel augud sees. Ja kui sokid-sukad juba kõik näritud, lähevad sokirottidel käiku ka kindad. Selline näeb välja minu laud, kus ma meisterdan, parandan, õmblen ja triigin. All vasakul on näha Sannu villase soki nina, järelikult on pilt hoopis Sannu tehtud. Talle ikka meeldib siis laua peal istuda, kui ma seal midagi nokitsen. Ja siinkohal peab ütlema, et laud on väga korras pildistamise hetkel. Tavaliselt on seal ikka rohkem asju laiali nagu mõned poolikud tööd, vajalikud materjalid ja töövahendid (erinevad lõngad, niidid, nõelad, käärid, riidejupid, pärlid, vahel liimid ja paberid jne jne), mõni parandamist ja/või triikimist ootav riideese. Triikimiseks tuleb alati kõigepealt laud kultuurikihi alt vabastada.
Siin on õnnestunud pildile saada tükike minu uuest õmblusmasinast. Nõela alla on sattunud riidetükk, mida ma oma kleidi õmblemisel kuhugi panna ei osanud. Viimane pilt on vist tehtud läbi pärlikarbi kaane.

2 comments:

Sirtsuk said...

Need aukude parandamised on jah suht igavad tööd... Õmblusmasina all oleva tüki paigutaksin ma kusagile kandiks(näiteks kraele :D)...

saarlanna said...

Tegelt ma lõpus mõtlesin välja, kus ta käima oleks pidanud:) Kant jah, kaenla all.