February 9, 2012

Mõned ehted

Kõigepealt uhkeldan oma poiste kätetööga. Neile hirmsasti meeldib mu pärlikarpe sorteerida ja eelpainutatud traadiga saavad nad päris hästi hakkama. Pärleid valivad muidugi ise, mida sinna lükkida. Peenmotoorikale mõjub väga hästi see pisikeste aukude otsimine:)

Tegelikult tegi Karl juba ükskord varem eelpainutatud traadist käevõru ja helmenöörile kaelakee ning kinkis need oma pruudile kohe, nii et ma ei jõudnud pilti tehagi. Karl oli seepeale lasteaias tüdrukute seas muidugi populaarne poiss, teised tahtsid ka ju.

See kaelavõru on Sandri tehtud, mõnel eriti pisikesel pärlil aitasin auku ka otsida ja kinnise tegin ka pärast. Ja see on Karli tehtud käevõru:
Ja mõned minu tehtud asjad ka. Poistega koos pärlikarpi sorteerides hakkas näppu pärliussi jupp, eelpainutatud traadi abil valmis samuti käevõru.

Kuna mu käekell otsustas peale 13 aastat töölepingu üles öelda, siis oli uut vaja. Ema tellis käekella toorikuid ja eraldas ühe mulle. Tükk aega mõtlesin, milline see nn rihm peaks välja nägema, et see ikka kõiksugu riietega kokku sobiks ja liiga uhke poleks. Mõtlesin nii pärlipõimingute kui tikitud riide peale, aga praegu tegin ikkagi kiirelt ja lihtsalt pärlite ja ketiga. Kui parem idee tuleb, siis teen uue. Ja lõpetuseks väike nokitsemine organza lille näol.

No comments: