October 31, 2013

Aasta suurtöö ja ühistöö

Emal oli augustis 50. juubel. Ta on ise ka käsitööinimene, seega oskab oma kätega valmistatud kingitust hinnata ja sellest rõõmu tunda. Mõtlesin tükk aega, mis võiks sellise tähtsa juubeli puhul sobiv kingitus olla. Kuna ma Haapsalu salli olen ammu tahtnud kududa, aga pole julenud või pole põhjust olnud, siis nüüd võtsin kätte. Kuna ema lemmikvärv on lilla, siis valisin ebatraditsioonilise lilla lõnga. Valisin hirmilusast Haapsalu salli raamatust pikalt mustrit ja asusingi kuduma. Kudusin kõikvõimalikes kohtada ja igal võimalikul ajahetkel, kuna sünnipäevani polnud väga palju aega jäänud ja ega ma ju ei teadnud, kaua kudumine aega võtab. Kõige rohkem kartsin pitsi külgeõmblemist, et kas ikka sobib, aga tänu täpsele valemile sobis väga hästi. Ja umbes-täpselt kuu ajaga ja paar päeva enne tähtsat sündmust ta valmis saigi. Lõpptulemusega olen ülirahul ja juubilarile paistis ka meeldivat.
Kuna mul raami ei ole, siis pidin teda voodil venitama:
Ja selline on muster lähemalt:
 
Sõrmuse testist pilti ei teinud, aga mahtus läbi küll.
 
Ja kambakese ühislooming. Nagu tavaks saanud, tervitame kambakese tuttuusi kodanikke millegi omavalmistatuga. Seekord sai väike Nöpsike omale mängukuubikud, kus iga külje peal täht ja selle tähega algav asi või loom vmt. Saarlaste poolt valmis vasakult teine kuubik, kus peal U, V, Õ, Ä, Ö ja Ü tähed. Lähemalt ei taibanud kuubikutest kahjuks pilti teha.

1 comment:

maailmaparandaja said...

häbemata ilus sall!
ja kuubikud on muidugi superägedad. Täps veel ei oska neid hinnata, aga Tõruke tarbib neid aktiivselt!