June 6, 2009

Väikesi vidinaid

Võtsingi mõttel sabast kinni, pärikarbi riiulilt alla ja tegin mõned kiirestivalmivad vidinad. Nendele kulutasin ainult ühe õhtu- ja hommikupooliku. Peab ikka tangid soojas hoidma:)Need on mu esimesed vääriskividega ehted. Alumised lapikud on mustad lihvitud tiigrisilmad.Ja siin esimene katsetus eelpainutatud traadiga: kõrvarõngad ja käevõru. Juba ammu olen tahtnud seda traati katsetada ja ta ootas ka ammu kannatlikult pärlikarbis, aga senini polnud aega. Kahjuks oli traadi ostmise ajal saada ainult kullavärvi traati, kullavärvi kõrvarõngakonkse mul aga polnud. Kuna ma ei tahtnud, et kõrvakad poolikuks jäävad, seni kuni ma kunagi õiget värvi konksud saan (loe teadmata ajaks), siis painutasin ise konksud otsa. Minu arust tulid täitsa nunnud suvised kulinad.

No comments: