June 1, 2009

Isetegijad fimotamas

Maikuu viimasel päeval said Saaremaa isetegijad jälle kokku, et Sirtsuki juhendamisel natuke voolimismassiga mängida, kes Fimo, kes Cerniti ja kes veel millegi kolmandaga. Ma olen ise natuke enne seda näppinud juba, aga selliseid uhkeid mustreid pole veel teinud. Võtsime siis esimeseks asjaks "lihtsa lille", kuigi silme ees terendasid juba imekaunid liblikad ja kalad, mis meile näitamiseks olid toodud. Pusimist on selle Fimo vorstikese tegemisega omajagu, aga tulemus oli ka väga ilus. Oh, oleks vaid aega!


Selline oli kogu meie päeva saak:

Ja siin minu pärlid ja vorstike (tegelikult on värv märksa lillam kui pildil):

Kodus on mul ainult puupliit, nii et kogun alles julgust, et neid küpsetama hakata.

Peab mainima, et see oli ka üle paari nädala esimene kord, kus ma natuke jälle käsitööd nuusutasin, vahepeal pole kuidagi tahtmist üldse. Või tahtmist isegi on ja mõtteid ka, mida kõike võiks ja tahaks, aga aega niikuinii ei ole ja ilmselt sellepärast ka ei meelita midagi tegema, et ühte asja teen ja teen, valmis aga midagi ei saa. Peaks vist käsitöösse paariaastase pausi tegema. Või siis ainult väikseid asju nokitsema hakkama.

1 comment:

elektritsaabtasuta.blogspot.com said...

Saaremaal on rohkesti tuult...
te kallid Isetegijad võiksite endile Ise teha tuulegeneraatorid...
sest siis saate TASUTA ELEKTRIT...
Tjah...elektrit saab siis tasuta mil on läbi tasuvusaeg...siis hakkab jooksma tasuta elekter...
AMEERIKAS ON POPP ISE VALMISTADA TUULIKUID JA PÄIKSEPANEELE...
elektritsaabtasuta.blogspot.com