October 7, 2007

Vants

Puhh sirutab käed ette. "Arva ära, Notsu, mis mul peos on?"
Notsu: " Elevant?"
Puhh: "Õige! Aga mis värvi?"

Minu Elevants sai sinine. Koristasime elamist ja lappasime emaga vanu Kodukirju ja muid ajakirju, et need ära visata ja ühest numbrist jäi silma mänguloomade tegemise õpetus. Joonistasin lõiked, õmblesin fliisi tükid kokku, toppisin täis, tikkisin silmad ja suu ning lõpuks lõngast saba taha. Selline ta välja tuli. Karl just vaimustuses oma Vantsist ei ole, aga minu arust küll armas. Ju siis võtan ise kaissu:)

2 comments:

maailmaparandaja said...

Mina olen oma lühikese elu jooksul õmmelenud kaks elevantsi. Kellest üks ajas sulgi...

Anonymous said...

kui sa nüüd tagasi mee juures elad, kiika postkontorist läbi :) mänguasjapakike peaks üleeilsest kohal olema ;)