February 24, 2008

Nimesilt ja midagi kaela

Isetegijas on selline projekt:
Et kokkusaamistel ikka nimi ja nägu kokku viia. Kuna saarlastel nüüd ka mitu kokkusaamist olnud ja aina rohkem käsitööhuvilisi koos, siis otsustasime, et meil oleks ka vaja. Tükk aega nuputasin, lõpuks tegin ikka eelmisel päeval kiiresti valmis. Natuke kõige uuemat hobi, vilti, natuke pärleid, natuke traati ja üks Fimo pärl.

Tükk aega olen Luiselotte pusakeesid vaadanud, et peaks ka ühe tegema. Juhtumisi leidsin lõngapoest vajalikku materjali ja hakkasin pusama. See kee väärib tõesti oma nime, vähemalt minul läks ta mitu korda väga pusasse. Esimest korda, kui ma polnud veel heegeldama asunud, teine ja kolmas kord aga läks juba heegeldatud kee pusasse. Viimane kord harutasin kannatlikult mitu päeva seda pundart, lõpuks aga ei jäänud ikka muud üle, kui lõikasin selle pusa sealt välja:(. Kee on märtsikuu värvides ja kuna see on ema lemmikvärv, kinkisin selle emale.

Valmis sai ka minu esimene "õige" pärliuss. Peaaegu pidin sinimustvalge tegema, kuna siniseid seemnehelmeid on ka juhtumisi, aga ikka nii patrioot ei ole. Ja ega sellega väga paremini ei läinud kui pusakeega. Kui mul üle poole oli heegeldatud, siis avastasin, et niidi üks haru on katkenud. Ja raske südamega harutasin ikkagi kõik üles ja lükkasin helmed üle katkenud koha. Selle tulemusena jäigi sinna ainult üks niidike, nii et ilmselt oleks ta ka kaelas võinud katkeda. Lükkimisel oli muidugi vigu ka sisse tulnud ja päris mitu helmest tuli vahelt ära näpistada. Ja kui valmis oli, siis avastasin, et üks viga on ikka sees:(. Tähelepanelikum leiab selle isegi pildilt üles. Helmeid oli heegelniidil u 5,4 m, heegeldatud ussi pikkus 1,05 m.

2 comments:

Anonymous said...

Tervitused uuele helmenöörile (nii vist nimetati teda nüüd)! Aga tegelikult meeldib mulle pöööö-raaaaa-selt Su pusakee värv! tumevalge olen

Anonymous said...

Nõustun tumevalgekesega.
Ja see pusakee on ilus (nagu peaaegu et kõik, mida sa teed, oi kadeduseussi)