September 1, 2008

Pühapäev helmekarbi kallal

Pühapäevasel päeval õnnestus paar tunnikest omaette nokitseda. Algas asi puhtpraktilisest vajadusest. Nimelt septembri lõpus korraldavad Saaremaa isetegijad suure pärlipäeva kõikidele huvilistele ja lubasin seal ka õpetajana osaleda. Ühele teemale aga pole millegipärast juhendajat ja nii paluti mul see ka võtta. Kuna ma ise polnud sellest tehnikast enne midagi kuulnudki, veel vähem ise proovinud, siis tuli kõigepealt ise pusida natuke. Interneti juhendid aitasid suurepäraselt ja nii valmis suhteliselt kiiresti uues tehnikas käekeeke. Eesti keeles peaks selle tehnika nimetus olema lihtne spiraal, inglise keelse juhendi võib leida siit.
Värvivaliku tõttu meenutab käekee mulle Ameerika-teemalist peokaunistust:), aga välja näeb ta selline: ja käel:

Ja kuna ma juba oma pärlikarbi kallal olin, siis tegin ka kiiresti ühed kõrvarõngad:

No comments: