December 14, 2009

Heategevus

Enne jõulu ikka soovitakse ja tehakse head. Järgnevad asjad on tehtud kohalikule jõululaadale, lasteaia heaks korraldatavale müügile. Esimene kord mul midagi müüa, mis siis, et raha läks heategevuseks. Väga raske oli mingi hind neile välja mõelda. Mul ei ole siiani meelde tulnud küsidagi lasteaiast, kuidas müük läks, loodetavasti jõudis mõni asi ka kellegi ehtekarpi, kuigi mulle tundus, et nägin reedel kontserdil ühte oma prossi:).
Tegin siis kokku 10 prossi ja 7 paari kõrvarõngaid, sellise arvestusega, et mulle endale need meeldiksid ja kui ära ei osteta, siis ma kannan neid ise:) Päris mitu pealelõunat läks prosside kärsatamisega ja mitmed õhtud viimistlemiseks. Ise jäin tulemustega rahule:) Muist asju valmis hiljem ja nii pidin viimasel hommikul neid tulevalgel pildistama, nii et pildid pole just kõige paremad.
Kõrvarõngaid:

Prosse - organzast: Mingist õhukesest lillelisest riidejupist:Kapist leitud, ilmselt vanaemast jäänud vanast tüllkardinast:

Tagantpoolt nägid prossid välja sellised:Siin on karbitäis koos:

No comments: