January 9, 2012

2011 kokkuvõte

2011. aastasse jääb tore projekt "Hubane kodu". Kokku sai selle projekti raames tehtud 21 oma kodu jaoks vajalikku asja. Muidugi väga palju mu nimekirjast jäi tegemata - need suuremad, olulisemad ja finantsilisi vahendeid nõudvad tegemised nagu seinte-kappide-toolide värvimised ja riiulite ehitamised ja palju muud. Aga ma siiski olen väga rahul oma tehtud asjadega ja mõtlesin, et kuna ma selle aasta suurprojektist - värvispekter - osa ei võta, siis üritan ka edaspidi teha ühes kuus vähemalt ühe asja oma kodu heaks. Siin väike kollaaz tehtud töödest:

Ega ma väga palju rohkem käsitööd teha ei jõudnudki. Siin on koos minu kudumised, heegeldamised, õmblemised:

ja siin ehted ja muud meisterdamised:

Väga õnnelik olen ma karbimeisterdamise oskuse õppimise üle. Mis tuletab meelde, et samal päeval Viki õpetatud märkmik on ikka pooleli:(

Loodetavasti jätkub ka sel aastal ikka nokitsemiseks aega, tahtmist ja ideesid.

No comments: